10 Nisan 2012 Salı

Cumartesi günü

Herkese kucak dolusu merhabalar,

Vizelerden dolayı bir türlü bakamadım, yazamadım ve ilgilenemedim...Şuan suçluluk duyuyorum inanın:( hep vizelerden dolayı... hem diyete başlamanın hemde vizelerin olması feci bir durummuş ben bunu anladım... hele şükür vizelerim biteli 1 hafta oldu ama benim için değişen birşey olmadı tabiki! part-time eski işyerimde çalıştım ... Velasıl kelam, beybilerim size komik ve bir o kadar da takdir ettiğim bir olayı aktarmaya çalışıcam ,
Cumartesi günü sabahıydı yani geçen haftaki cumartesi sabahı,  saat:09:00 suları, ben TEGV de ki 2. sınıf "okuyorum oynuyorum" etkinliğine gidiyordum, Taksimden otobüse bindim ve otobüsün kalkmasını bekliyordum ki,benim oturmamla birlikte otobüsün kapısından kafasını uzatıp çırpınarak konuşmaya çalışan, 2 turist tonton şirin mi şirin çift şoför beye ispanyolca bir yere nasıl gidebileceğini sordu , 45 yaşlarında kendi halinde Halk otobüs şoförü amcamdan gelen yanıt aynen şöyleydi ; Do you speak English ? :))) başladı şakır şakır ingilizce konuşmaya , hangi otobüse bineceklerinden, kaç numaralı otobüse bineceklerine ve otobüsün nerden kalktıgını tarif etmeye... O an dedimki vay be !İnsan kaç yaşında olursa olsun, nerede yaşarsa yaşasın, nerede oturursa otursun, ne iş yaparsa yapsın KENDİNİ GELİŞTİRMELİ... Şoför amcam helal olsun sana :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder