18 Mart 2012 Pazar

Haftanın 7 hali :)


Şu an bilgisayarın başında oturmuş, yarın ki sınavda ne yapacağımla ilgili en ufak fikrimin olmaması ilginç değil mi? Saat 02:15 suları ve sanki benim yarın sınavım yokmuş gibi buralarda fink atıyorum :)))
Gidip zıbarmam lazım :)
Buarada yarın ki diğer sabah 9 daki dersim iptal olmuş, offf nasıl üzüldüm, nasıl üzüldüm bir görseniz halimi, salya sümük,ağlamaktan helak oldum,yüzüm gözüm şiş, valla... 3 haftadır aynı ders iptal olmaktadır da :D ( şu an yüzümde sinsi bir gülümsemeyle kahkaha karışık bir ifade belirmiştir ) 3 hafta üstüste ertelenen dersim gibi, bir mucize olsada yarın ki sınavım ertelense...nerdeeeee !! ( şu anda da suratım mahkeme duvarıyla , sabah sabah otobüs durağında beklerken " ayy ne tatlı çocuk,boy pos endam maşallah diyip,gözlerini faltaşı gibi açıp, çocuğa yiyecekmiş gibi bakıp, çocuğun telefonda sevgilisiyle konuştuğuna şahit olup , sonrada yakışıklının parmağında yüzüğü var mıdır ya ? ( ulan inşallah yoktur) diye bakıp, (eğer yoksa; yakışıklıyla ilgili kafada senaryolar yazıp,çizip;affedersiniz satiniz kaç acaba ? aaa xxxx otobüsü geçti mi burdan ? gibi klişe sorular sormak) yüzüğü görmeyle uğranan hayal kırıklığının bir önceki evresi ; yaniii umut etmek :)
Umarım sınav iptal olur ...
İyi geceler pamuk şekerlerim, iyi geceler tiramisularım :)

Mucks...

5 yorum:

  1. şu an pazartesi yüz ifadesinde dolanıyorum ayrıca saçlarım elektruklenmiş :D

    YanıtlaSil
  2. :)))) bende dün gece Pazar sendromu modundaydım şeker, halaaa sınava giremedim,kütüphanede takılıyorum kayısı reçelin döndüm eniştesi :D

    YanıtlaSil
  3. ay yaa..:S kıyamam annem :D

    YanıtlaSil
  4. Haha nasıl güzel anlatmışsın :) ama bugün benim için son ders günü çünkü cumaları dersim yook :)

    YanıtlaSil
  5. benimde cuma günleri dersim yok Sayın pasakli_tanrica :) Walla nasıl keyifli oluyor değil mi , haftasonu c.tesi pazardan ibaret degil,bizim için cuma da dahil , deymeyin keyfimize :))

    YanıtlaSil