13 Mart 2012 Salı

Doğum günü pastası ve hediyesi için dileğim :)

İnsan kendi doğum gününe sipariş pasta ve hediye verir mi allah aşkına :)))) Olur mu demeyin ; oluyormuş işte :) Bilenler bilmeyenlere, duyanlar duymayanlara,görenler görmeyenlere bi çıtlatabilir belki :P Züğürtt tesellisi işte...

mesela böyle bir pasta olsa hani ;)

Hani birde hediyelerden de toplaşıp aralarında benim için şöyle bir çizgi roman tarzında; benim kendime öz sözlerim ,söylediğim ve yaptıgım davranışlarla ilgili bir dergi de hazırlasalar...( Ebuşumdan kıskandım heheheh) iş arkadaşları ona hazırlamışlar harika olmuşş bayıldım  :)))) 
yada şu sitedeki hediyeler çok güzelmiş http://www.hediyeyarat.com/hediyelik/dogum-gunu-partisi  burdaki hediyelere bayıldım :)))
Çok şey mi istiyorum :(
Öperim o tatlı yanaklarınızdan...





3 yorum:

  1. wohowww cok guzel gorunuyorrrr...:)

    YanıtlaSil
  2. huhuuuu :) thanks beybicim :) Dogum gunumde yaklaşıyor yaniiii :P

    YanıtlaSil
  3. uyytttt alttan alttan mesajlar geliii.:D

    YanıtlaSil